Ahad, 13 November 2011

..:::satu tekad satu semangat satu hasrat...::

Saya bukan orang senang...
Saya bukan orang yang cantik...
Saya insan biasa...
tiada apa-apa keistimewaan...
tiada dikagumi...
tiada dihormati 
malah tiada dikenali.....
sebab itu...
dan kerana itu,
saya bertekad untuk menjadi orang yang berjaya!
moga saya dihormati dan dikagumi
suatu hari nanti....
Insya- Allah....
sebab itu 
dan kerana itu
saya berusaha menjadi yang terbaik...
mencorak diri saya menjadi manusia yang berguna
bukannya mayat hidup!
sebab itu 
dan kerana itu
saya lebih suka menyendiri...
tpi...
tak semestinya tidak bergaul sakat
sebab itu 
dan kerana itu
saya sering berhati-hati dlam membuat keputusan
sebab itu 
dan kerana itu
saya SUKAR tuk mempercayai manusia...
sebab itu 
dan kerana itu
saya lebih senang menjadi diri saya sendiri
tanpa perlu hiporkrit...

*Kata Amatur : Jadilah seperti seekor burung merpati yang putih dan bebas untuk ke mana saja....*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan