Isnin, 21 November 2011

..::ceRITera Suami, TunaNG, & Sugar dADy::

debar rasa hatiku
seperti si gadis menanti 
di ijadkabulkan,
sebelum ini,
aku merasa
getir dan petirrr!!!
memandangkan minggu peperiksaan
makin hampir.
Suam-suam terasa maut menanti
membuatkan ak menjauh
Dan,
aku telah berteman sepi
bermadu mesra dengan "kekasih gelapku"
nasib baik, "suamiku" kiranya sudi menyokong
Dan,
memberi semangat untuk aku.
pagi hingga ke malam
tekun dan gigih melunasi 
segala yang tertunggak.
Malam ini, 
rasa sedih pula nak berpisah dengan "kekasih-kekasih gelapku"
daripada yang berlambak-lambak,
makin berkurangan...
sekarang hanya tinggal dua,
dua yang setia menanti dan sedia untuk pergi dari hidup juga.
apa boleh buat, semuanya jodoh tak kesampaian.
selepas ini, bila dah tiada semua "kekasih-kekasih gelapku" ni,
terpaksalah aku bertunang dengan "sugar dadyku".
ceit!!gilalah aku, ada "sugar dady" kot.kau mampu?
tapi sebelum tu, aku kenalah merisik dirisik dulu.
haha, dah dirisik kot. 
untuk "suamiku", walau banyak mana skandal,
aku tetap akan setia dengan kau asalkan kau tak sakit dan mampu memberikan nafkah batin dan zahir.
haha..maksdku, mampu bekerja dngn akulah, mampu berfungsi dan mampu memberi aku utk menaip ni..
jangan fikir bukan-bukan pula.
hurmm...tak sabar nak kahwin pula. *~*
hehe..mampu?
iyalah, bila dan bertunang mestilah kahwin,kan?kan?
aku nak kahwin dengan "sugar dady" akulah.
dah dirisik dan bertunang apa lagi kahwinnnn...!!!
selesai kahwin tu, kenalah tunggu berbulan-bulan.
berbuah ke tidak. jadi aku kenalah menanti dan menanti, apakah keputusannya.
hamil atau tidak???
opsss!!berjaya atau tidak?
kalai tidak,memang kali ini aku matilaaaa....bodoh sangat seyh kalau belajar masih tak pandai-pandai.
Cintaku pada laptop kesayanganku "Aliff Compaq" dan setiap karya-karyaku. Cinta pada  manusia,cukuplah kepada keluargaku. Cinta pertamaku, Allah. 


*kata amatur : Harap final exam, dapat buat yang terbaik....doakan ak yaa...^^v*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan