Jumaat, 4 Mei 2012

...::oh mata!..::

mata pusing, mata tutup, mata celik!
oh mata, oh mata oh!
mata hati...

berkali-kali duk jampi serampah nak suruh mata tidur,
tapi ia masih berdegil, berdegil dan keras kepala.
menceliknya bukan main!
luas sebesar alam, apa ke hal lah si mata
malam ni...

oh, mata!
kau tak nak sangt katup2 mengantuk2
ak bagi bonuslah pada kau!
tengok video, hah!
baru terzina mata tu!
hahaha, alamaknya aku yg gila dalam duk
paksa mata ni terpejam...

tapi, alhamdullilah
skrip peTA dah siap!
tunggu penyelia je, baca dan selidik
permasalah, kekurangan, keperluan
dan bagitahu apa yang perlu dibereskan.

7 Mei 2012 pula,
temuduga untuk ijazah lah pula!
weesss, kenapalah masih berdebar-debar,
padahal dah tahu, siapakan
penemu2 duganya..

doakan berjaya.....^^v ::...

ini mataku selepas di "make over", haha, poyo jek!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan