Khamis, 31 Mei 2012

...::Bulan Purnama!..:::

31/5/2012,
Akhirnya menjelma.
Alhamdullilah, akhirnya usia mencecah 21 tahun.
nampaknya saya makin tua,
tapi perangai masih budak kebudakan.
errrr..iya ka???
apa-apa pun, terima kasih utk semua sahabat2 yang tak putus2
memberikan ucapan "Selamat Hari Lahir"..
tak perlu hadiah, cukp sekadar ucapan dan ingat hari bersejarah..
Kak U, mIMI, kAK yaNA Dan Kak Lang
terima kasih dan terharunya saya sampai menangis2 bila dengr kalian menyanyikan lagu
selamat hari lahir...
jeng..jeng..jeng...
bukannya apa, suara kauorang SUMBANG! hahahaha, oppssss!
kiriman SMS yang tak putus2...hohoho!
trima kasih, sahabat, sudi2 bazirkan kredit anda..
Dan, yang paling cuak! yang paling2 gua cuba hindarkan dripada terkena,
akhirnya terkena juga!
malam ini, menjadi saksi saya kena simbah dek air sabun!
sebuah rancangan yang tepat, teliti dan cermat proses pelaksanaan bawah bimbingan beramai-ramai
iaitu Kak Wani, Anis, Fatin dan Farah muzik sebagai pelakon undangan!
walaaayeeehhh! terbaik, lari2 sambil jatuh tersungkur atas lantai...
apa-apa pun terima kasih semua.
apa yang kalian buat, amat saya hargai!
tak sangka...ada yang sayangkan saya! hehehehehe
^^V !

Hasil Kreatif budak-budak seni ASWARA, Kak Wani, Anis, Fatin dan Farah! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan