Khamis, 1 Disember 2011

...::: Virus Peperiksaan Akhir Tahun :::...

Setelah hampir lima bulan
Bertapak berteduh berbumbungkan
Kefokusan, Kegigihan, kecekalan,
Akhirnya masa
Yang dinanti-nantikan telah tiba.
Peperiksaan akhir tahun!
Fuh! Mengancam nyawa sesiapa pun.
Bermula 29/11/2011
Kertas untuk subjek seminar kritikan
Telah menyua.
Seterusnya,
30/11/2011...
Kertas untuk subjek penulisan lakon layar adaptasi pula.
Alhamdullilah, kedua subjek ini
Dapat aku jawab dengan yakin
Dan bersemangatnya.
Harapan??? Tidaklah terlalu tinggi,
Cukuplah sekadar lulus tak pun A ke...
Huhuhu...^^v
Dua kertas dah berlalu,
Menunggu pula kertas terakhir iaitu untuk subjek
Kaedah penyelidikan!
Ini memang membawa maut!
Nasib baik untuk subjek ini lambt lagi,
Jadi ada masalah untuk usaha berlebih-lebihan
Menghafal, mengkaji dan segala macmlah lagi usaha
Yang perlu aku lakukan
Agar masa menjawab nanti
Aku menjawab dengan tenangnya.!
Selepas tamat peperiksaan ini,
Aku kena fokus pada projek PETA aku pula!
Ayooo...jangan harap nak bercuti dan bersenang-lenang
Ok, wahai zaty!
*Kata Amatur : Harapan menggunung, usaha melangit! Berdoa agar pointer makin menaik dan menaik! Amin3x...*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan